PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 916, t. 2 Zmiana warunkiem sukcesu : transformacja przedsiębiorstw - problemy, metody, efekty | 73--83
Tytuł artykułu

Metoda badania zdolności organizacji do uczenia się na poziomie strategicznym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
A Method for the Evaluation of the Ability to Learn at the Strategic Level
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie to przedstawia metodę oceny stanu organizacyjnego uczenia się na poziomie strategicznym na podstawie diagnozy zawartości informacyjnej i uwarunkowań organizacyjnych funkcjonowania Systemu Informacji Strategicznej. Przedstawiony został przykład zastosowania opisanej metody w praktyce: przytoczone zostały wyniki przeprowadzonych badań ankietowych, ich analiza i ujęcie modelowe, oraz wnioski co do stanu organizacyjnego uczenia się w wybranym przedsiębiorstwie. (abstrakt oryginalny)
EN
The author presents a method for the evaluation of the ability to learn at the strategic level. The technigue is based on the assessment of the information and organizational set up of a Strategic Information System. The paper deals with a real - life example covering the analysis and conclusions from a survey regarding the organizational learning ability in a specyfic company. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Batorski J., (1999): Ocena zdolności przedsiębiorstwa do uczenia się, AE, Katowice.
  • Pedler M., Aspinwall K., (1999): Przedsiębiorstwo uczące się, ETIT, Warszawa.
  • Rutka R., (1995): Uczące się przedsiębiorstwo, ZSB, Szczecin.
  • Sopińska A., (1999): Podstawa informacyjna zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, SGH, Warszawa.
  • Surawski B. M., (2001): System Informacji Strategicznej w uczącym się przedsiębiorstwie, Instytut Organizacji i Zarządzania UG, maszynopis.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010323

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.