PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 34--44
Tytuł artykułu

Nowe produkty jako podstawowy wyznacznik strategii eksportowej MITI oraz japońskich przedsiębiorstw w dziedzinie elektroniki użytkowej

Warianty tytułu
New Products as Basic Determinant of MITI Export Strategy and Japanese Enterprises in the Field of Consumer Electronics
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest ukazanie faktycznego wkładu MITI (Ministry of International Trade and Industry) czyli Ministerstwa Handlu Zagranicznego i Przemysłu w spektakularny sukces japońskich przedsiębiorstw na międzynarodowej arenie elektroniki konsumpcyjnej.
EN
A contribution of Ministry of International Trade and Industry (MITI) in great success of Japanese enterprises on international field of consumer electronics has been shown.(AŁ)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
34--44
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010346

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.