PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 3 | 81--89
Tytuł artykułu

Filozofia ciągłego doskonalenia, czynnikiem wzrostu konkurencyjności firmy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Philosophy of a Continuous Improvement - as a Factor of a Growth of a Company's Competitiveness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Doskonalenie można realizować przez innowacje i ciągłe ulepszanie (kaizen). Zachodni styl zarządzania preferuje innowacje. Zarządzanie japońskie oparte na strategii kaizen nastawione jest na ludzi i na ich działalność w organizacji. W artykule omówiono i porównano te dwa podejścia do zarządzania. Wskazano na rosnące zainteresowanie firm europejskich japońską techniką zarządzania na przykładzie firm łożyskowych.
EN
Improvement can be realised by innovations and continuous improvement. Western style of management prefers innovations. Japan management, which is based on kaizen strategy is related to people and they activity in organisation. The article discusses and compares these two attitudes towards management. (A.Ł.)
Rocznik
Numer
Strony
81--89
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010409

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.