PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 77 Zagadnienia nieuczciwej konkurencji | 29--62
Tytuł artykułu

Przejęcie lub naśladownictwo formy zewnętrznej cudzego produktu jako czyn nieuczciwej konkurencji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Taking over or Imitation of the Outside Form of Some Body Else's Producet as an Unfair Competition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Bardzo często zostaje wprowadzony do obrotu produkt nie przez przypadek prawie identyczny w swoim wyglądzie zewnętrznym z produktami już dobrze znanymi na rynku i mającymi ustaloną klientelę. Często nawet jeśli producent posiada prawo ochronne na znak towarowy, prawo to nie jest naruszone gdyż wraz z nowym produktem na opakowaniu inny producent czy dystrybutor umieszcza własne oznaczenie. W artykule przedstawiono także przykłady systemów ochrony przed naśladownictwem formy zewnętrznej produktu w prawie amerykańskim, francuskim i niemieckim oraz polskim.
EN
The article discussed problem of imitation of well-known products. The authors presented examples of protection systems in American,French, German and Polish law. (MP)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010437

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.