PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 77 Zagadnienia nieuczciwej konkurencji | 63--72
Tytuł artykułu

Reklama a informacja w komunikacji rynkowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Advertising and Information in Market Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Istotnym elementem komunikacyjnego obiegu jest reklama, rozumiana jako wypowiedź towarzysząca wykonywaniu działalności gospodarczej, mająca na celu zwiększenie zbytu towarów albo rozszerzenie wykonywania usług. Czym innym jest informacja rynkowa, która musi istnieć chociaż może podlegać ograniczeniu. Autorzy przedstawili kwestie reklamy i informacji w prawie obowiązującym oraz dozwolone informacje ze szczególnym uwzględnieniem sposobu rozpowszechniania informacji o produktach "sensytywnych".
EN
The authors presented issue of advertising and information in law and permitted information with taking into consideration way of spread information. (MP)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010464

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.