PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 77 Zagadnienia nieuczciwej konkurencji | 157--185
Tytuł artykułu

Cyberquatting i inne formy nadużycia znaków towarowych w adresach internetowych a nieuczciwa konkurencja

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Cyberquatting and Another Forms of Brand Marks Abuse in the Internet Addresses and Unfair Competition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Najczęściej w Internecie pojawiające się konflikty dotyczą używania adresów internetowych w sposób niezgodny z zasadami, na których oparte jest prawo ochrony znaków towarowych i nieuczciwej konkurencji. Autorka opisała proceder nazwany w Stanach Zjednoczonych cybersquatting'iem. Polega on na rejestracji najczęściej kilku lub kilkunastu adresów internetowych zawierających elementy powszechnie znanych i cieszących się dobrą renomą znaków towarowych w celu ich późniejszej odsprzedaży właścicielowi znaku lub zainteresowanej osobie trzeciej, będącej najczęściej konkurentem firmy, której znak zarejestrowany jest w takim adresie.
EN
The author presented cyberquatting. It consists in registration some internet addresses including well-known brand mark in order to resell them. (MP)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010466

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.