Warianty tytułu
Cyberquatting and Another Forms of Brand Marks Abuse in the Internet Addresses and Unfair Competition
Języki publikacji
Abstrakty
Najczęściej w Internecie pojawiające się konflikty dotyczą używania adresów internetowych w sposób niezgodny z zasadami, na których oparte jest prawo ochrony znaków towarowych i nieuczciwej konkurencji. Autorka opisała proceder nazwany w Stanach Zjednoczonych cybersquatting'iem. Polega on na rejestracji najczęściej kilku lub kilkunastu adresów internetowych zawierających elementy powszechnie znanych i cieszących się dobrą renomą znaków towarowych w celu ich późniejszej odsprzedaży właścicielowi znaku lub zainteresowanej osobie trzeciej, będącej najczęściej konkurentem firmy, której znak zarejestrowany jest w takim adresie.
The author presented cyberquatting. It consists in registration some internet addresses including well-known brand mark in order to resell them. (MP)
Rocznik
Strony
157--185
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010466