PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 923 Management Forum 2020 | 45--51
Tytuł artykułu

Customer meeting na rynkach business-to-business jako narzędzie budowania trwałych relacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Customer Meeting on Business-to-Business Markets as a Tool for Building Lasting Relations in Foreign as Well as Domestic Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obopólnie korzystne relacje z klientami, które przyczyniają się w dużej mierze do sukcesu przedsiębiorstwa na rynku, wymagają kompleksowych działań, które pomogłyby efektywnie je tworzyć, podtrzymywać i rozwijać. Jednym z narzędzi, które umiejętnie wykorzystane, może spełniać te funkcje to konferencje dla klientów (customer meeting). W artykule tym autorzy postarają się przybliżyć koncepcję tego instrumentu, jak również przedstawić jego praktyczne zastosowania w przedsiębiorstwach zagranicznych i krajowych. (abstrakt oryginalny)
EN
Mutually beneficial relationships with customers, which considerably contribute to the market success of a company, demand complex actions in order to build them efficiently, sustain them and further develop. The customer meeting when skillfully utilized, is one of the tools that is capable of performing all these functions. In the following article, the authors will try to depict the concept of the customer meeting as well as present its practical implementations in foreign and domestic companies. (original abstract)
Rocznik
Strony
45--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Cheverton P., (2001): Zarządzanie kluczowymi klientami, Dom Wydawniczy ABC, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Duncan T., Moriarty S. E. (1998): A Communication-Based Marketing Model for Managing Relationships, "Journal of Marketing", vol. 62.
  • Fonfara K., (1999): Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa.
  • Ganesan S., (1994): Determinants of Long-Term Orientation in Buyer-Seller Relationships, "Journal of Marketing", vol. 58.
  • Gordon I.H., (2001): Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa.
  • Harris H., (2000): How to Run a Customer Meeting, "Sales and Marketing Management", August.
  • Hoekstra J.C., Leeflang P.S.H., Wittink D. R., (1999): The Customer Concept: The Basis for a New Marketing Paradigm, "Journal of Market-Focused Management", nr 1.
  • Kieszkowski J., (2000): Współpraca dostawcy z klientami strategicznymi na rynku dóbr przemysłowych, "Marketing i Rynek", nr 1.
  • Kothandaraman P., Wilson D.T., (2000): Implementing Relationship Strategy, "Industrial Marketing Management", vol. 29.
  • Morgan R.M., Hunt S.D., (1994): The Commitment-Trust Theory of Relationship Marketing, "Journal of Marketing", vol. 58.
  • Starbacka K., Lehtinen J.R., (2001): Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Dom Wydawniczy ABC, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Otto J., (2000): Rola i znaczenie relacji we współczesnym marketingu, "Przegląd Organizacji", nr 7-8.
  • Price L.L., Arnould E.J., (1999): Commercial Friendships: Service Provider - Client Relationships in Context, "Journal of Marketing", nr 4.
  • Tuten T.L., Urban D.J., (2001): An Expanded Model of Business-to-Business Partnership Formation and Success, "Industrial Marketing Management", nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010481

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.