Warianty tytułu
"Dis-Orientation" on Customer in a Modern Organization
Języki publikacji
Abstrakty
Orientacja na klienta, tak często deklarowana przez przedsiębiorstwa wdrażające nowoczesne rozwiązania organizacyjne, wydaje się pozostawać bardzo często w sferze deklaracji. Wdrażane rozwiązania częściej mogą wręcz prowadzić do tytułowej "dez-orientacji" na klienta. W referacie zaprezentowane zostały zarówno źródła zagrożeń w tym zakresie jak i perspektywy ich przełamywania. (abstrakt oryginalny)
One of the most important problems of modern organizations lies in their ability to sustain and improve the level of their orientation toward customer. In the paper, author argues that contemporary initiatives, which seem to build customer-oriented organization simultaneously, cause serious dangers in this area. Solution to this problem seems to lie in organization's ability to introduce the mix of modern concepts with strong emphasis to continuous improvement. (original abstract)
Rocznik
Strony
52--57
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Boston Consulting Group, (1995): Restructuring the West, prezentacja na seminarium "Future Perfect", AIESEC, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa - 4 kwietnia, materiały niepublikowane.
- Miles R.H., (1997): Corporate comeback: the story of renewal and transformation at National Semiconductor, Jossey-Bass Publishers, San Francisco.
- Muller U.R., (1997): Szczupłe organizacje, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa.
- Rummler G.A., Brache A.P., (2000): Podnoszenie efektywności organizacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Sawhney M., Parikh D. (2001): Where Value Lives in a Networked World, "Harvard Business Review", January.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010483