PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 923 Management Forum 2020 | 339--347
Tytuł artykułu

Człowiek jako podmiot edukacji w procesie zarządzania wiedzą

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
A Man as a Subject of Education in Knowledge Management Process
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono obecny stan edukacji w Polsce, wraz z naukowymi przewidywaniami dotyczącymi zapotrzebowania na wiedzę w przyszłości. Przedstawiono elementy i czynniki stymulujące rozwój podsystemu Człowiek, oraz omówiono elementy krytyki obecnego systemu kształcenia i pozaszkolnego rozwijania się jednostki.
EN
This article shows the status of Polish education, as well as professional prediction concerning future requirements for the knowledge. Factors and elements that influence man-subsystem are also shown. There is the critics of current educational system and apart-from-school learning for the potential employee and long-lasting job proposal. (original abstract)
Rocznik
Strony
339--347
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Botkin J.W., Elmandjra M., Malitza M., (1982): Uczyć się bez granic - Jak zewrzeć >lukę ludzką< - Raport Klubu Rzymskiego, PWN Warszawa.
  • Hampden-Turner C., Trompenaars A., (2000): Siedem kultur kapitalizmu, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Kobaj M., (2001): Rozwój i wykorzystanie zasobów pracy. W kierunku gospodarki opartej na wiedzy, Rewasz, Warszawa.
  • Rolbiecki W., (1970): Przewidywanie przyszłości - Elementy prognozologii, Wiedza Powszechna, Warszawa.
  • Rosnay J., (1982): Makroshop. Próba wizji globalnej, PIW, Warszawa.
  • The Development of Knowledge-Based Economy in Europe - The Expert Meeting, Warszawa sierpień 2001.
  • Zacher L., (1978): Sterowanie procesami rewolucji naukowo-technicznej. Przesłanki i ogólne założenia, Ossolineum, Wrocław - Warszawa - Kraków - Gdańsk.
  • Zespół Prognozowania Kadrowego. Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - www.codn.edu.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010494

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.