Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Relations between Workers of Sales Department as a Determinant of Sales Management
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono czynniki wpływające na efektywność pracy działu sprzedaży. Do najważniejszych należą: dobra organizacja i właściwa postawa pracowników poparta szerokim zakresem wiedzy. Podkreślono znaczenie szkoleń i treningów stosowanych do doskonalenia pracy handlowców. Zwrócono również uwagę na problematykę integrowania pracownika z firmą, stanowiąca jeden z podstawowych elementów budowania efektywności działu sprzedaży.
In this article discussed factors influence on efficiency of sales department. The most important are: good organisation, right attitude of workers integration with a company. (M.P.)
Rocznik
Strony
80--86
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i S-ka 1994.
- Podstawy marketingu. Red. J. Karwowski. Szczecin: Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie 1997.
- Zarządzanie kadrami - podstawy teoretyczne i ćwiczenia. Red. T. Listwan. Wrocław: Wyd. AE 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010514