PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 925 Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich | 80--86
Tytuł artykułu

Relacje pomiędzy pracownikami działu sprzedaży jako determinanta zarządzania sprzedażą

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Relations between Workers of Sales Department as a Determinant of Sales Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono czynniki wpływające na efektywność pracy działu sprzedaży. Do najważniejszych należą: dobra organizacja i właściwa postawa pracowników poparta szerokim zakresem wiedzy. Podkreślono znaczenie szkoleń i treningów stosowanych do doskonalenia pracy handlowców. Zwrócono również uwagę na problematykę integrowania pracownika z firmą, stanowiąca jeden z podstawowych elementów budowania efektywności działu sprzedaży.
EN
In this article discussed factors influence on efficiency of sales department. The most important are: good organisation, right attitude of workers integration with a company. (M.P.)
Twórcy
Bibliografia
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i S-ka 1994.
  • Podstawy marketingu. Red. J. Karwowski. Szczecin: Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie 1997.
  • Zarządzanie kadrami - podstawy teoretyczne i ćwiczenia. Red. T. Listwan. Wrocław: Wyd. AE 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010514

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.