Warianty tytułu
Marketing Strategies for Polish Medium and Small Business in Coming Integration of Poland with European Union
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono budowę i rodzaje strategii marketingowych możliwych do realizacji przez sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Przy formułowaniu strategii marketingowych uwzględniono warunki, prawa i zasady panujące na rynku Unii Europejskiej.
This paper presents range of marketing strategies for small and medium businesses to implement. To vary the outcome of the research authors take into consideration internal and external environment and compare it with business conditions in EU. The outcoming results might be found as theoretical and practical clues for polish companies. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
157--167
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- [1] KOTLER P., Marketing management, International Edition 2000, Prentice-Hall International New Jersey
- [2] REEDER RR., BRIERTY E.G., REEDER B.H., Industrial Marketing Analysis, Planning, and Control, International Edition Prentice Hall, London 1991
- [3] NOGALSK1 В., WEJER G., Strategie wejścia polskich MSP na rynek Unii Europejskiej i sposoby ich realizacji, w: Polskie przedsiębiorstwo w integrującej się Europie, Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie, Gorzów 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010524