Warianty tytułu
Electronic Commerce as an Academic Subject
Języki publikacji
Abstrakty
E-commerce czyli handel elektroniczny w szerszym znaczeniu rozumiany jest jako stosunki handlowe przedsiębiorstw realizowanych w sieci oraz wymiana technicznych specyfikacji produktów czy też udostępnianie katalogów tychże produktów. W artykule zdefiniowano pojęcie electronic commerce, omówiono strukturę e-biznes oraz cele i zasady kształcenia przyszłych menedżerów w tym zakresie.
E-commerce i.e. electronic commerce (or trade), in broad terms, is understood as firms' trade relations realized over the internet, and the exchange of product specifications or the availability of the catalogues of products. The article defines the term "electronic commerce" discusses the e-business structure and presents the goals and principles for the future managers training in the field. (J.W.)
Rocznik
Strony
327--333
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Durlik I., (2000): Inżynieria zarządzania, Placet, Warszawa
- Evans T., (1996): Building an Internet: A Hands-on Guide to Setting up an Internal Web, Samsanet, Indianapolis
- Negroponte N., (1995): Being digital, Vintage Books, New York
- Wielicki T., (2000): Menedżerowie trzeciego tysiąclecia, Nowe życie gospodarcze, nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010559