Warianty tytułu
Choice's Possibility of Distributive Channels on Non-life Insurance Market
Języki publikacji
Abstrakty
Nieodłącznym i istotnym elementem marketingowej działalności towarzystw ubezpieczeniowych jest właściwy dobór kanałów dystrybucji, które zapewnią firmie dotarcie do rozproszonych przestrzennie obecnych i potencjalnych klientów oraz skuteczne udostępnienie im swoich produktów. Celem tego artykułu była analiza kanałów dystrybucji dostępnych na rynku ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych oraz przedstawienie możliwości ich wyboru. Odpowiednio dobrany kanał dystrybucji pozwala na zaspokojenie potrzeb nabywców ułatwiając im zakup ubezpieczenia, ale także jest źródłem przewagi konkurencyjnej na rynku ubezpieczeniowym.
The analysis of distributive channels available on property insurance market and the rest of insurance of persons market together with the possibilities of their choice were the aim of the paper. (AŁ)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
35--49
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010771