PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 35--49
Tytuł artykułu

Możliwości wyboru kanałów dystrybucyjnych na rynku ubezpieczeń non-life

Warianty tytułu
Choice's Possibility of Distributive Channels on Non-life Insurance Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nieodłącznym i istotnym elementem marketingowej działalności towarzystw ubezpieczeniowych jest właściwy dobór kanałów dystrybucji, które zapewnią firmie dotarcie do rozproszonych przestrzennie obecnych i potencjalnych klientów oraz skuteczne udostępnienie im swoich produktów. Celem tego artykułu była analiza kanałów dystrybucji dostępnych na rynku ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych oraz przedstawienie możliwości ich wyboru. Odpowiednio dobrany kanał dystrybucji pozwala na zaspokojenie potrzeb nabywców ułatwiając im zakup ubezpieczenia, ale także jest źródłem przewagi konkurencyjnej na rynku ubezpieczeniowym.
EN
The analysis of distributive channels available on property insurance market and the rest of insurance of persons market together with the possibilities of their choice were the aim of the paper. (AŁ)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010771

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.