Warianty tytułu
Open Cloze Test: Students' Nightmare
Języki publikacji
Abstrakty
Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytanie: czy przedstawienie polskiemu studentowi podobnego zadania wypełniania luk w języku rodzimym pomoże mu w skuteczniejszym rozwiązywaniu tego typu ćwiczeń w języku angielskim? Z porównań wynika, ze trudny tekst w języku ojczystym może przysporzyć problemy w tekście z uzupełnianiem luk. Natomiast średnio trudny tekst w języku obcym postrzegany jest przez studentów jako o wiele trudniejszy.
The author analyses open-cloze test concentrating on their practical application for teaching foreign languages. Comparative analysis of open-cloze tests in a foreign and mother language proves their usefulness in a classroom situation. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
137--141
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010777