Warianty tytułu
The Advertising Efficiency Evaluation Process
Języki publikacji
Abstrakty
Najnowsze podejście do zagadnień reklamy określa jej skuteczność jako stopień realizacji postawionego celu w określonych, zewnętrznych warunkach funkcjonowania firmy. Pogląd ten wiąże skuteczność reklamy z całym procesem powstawania reklamy i uzależnia efekty od poprawnej realizacji poszczególnych jej etapów. Uwaga autorki została skupiona na obszarach i etapach badań skuteczności reklamy oraz na czynnikach ograniczających skuteczność kampanii reklamowej.
New approach towards advertising defines its efficiency as degree of aim's realization in specified, external firm conditions. That kind of view connects advertising efficiency with the whole process of advertising creation. Most attention has been devoted to research of advertising efficiency as well as efficiency decreasing factors of advertising campaign. (AŁ)
Rocznik
Numer
Strony
129--142
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010788