PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 129--142
Tytuł artykułu

Proces oceny skuteczności reklamy

Warianty tytułu
The Advertising Efficiency Evaluation Process
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Najnowsze podejście do zagadnień reklamy określa jej skuteczność jako stopień realizacji postawionego celu w określonych, zewnętrznych warunkach funkcjonowania firmy. Pogląd ten wiąże skuteczność reklamy z całym procesem powstawania reklamy i uzależnia efekty od poprawnej realizacji poszczególnych jej etapów. Uwaga autorki została skupiona na obszarach i etapach badań skuteczności reklamy oraz na czynnikach ograniczających skuteczność kampanii reklamowej.
EN
New approach towards advertising defines its efficiency as degree of aim's realization in specified, external firm conditions. That kind of view connects advertising efficiency with the whole process of advertising creation. Most attention has been devoted to research of advertising efficiency as well as efficiency decreasing factors of advertising campaign. (AŁ)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010788

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.