Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł porusza kwestię powstawania nisz rynkowych na rynku usług ubezpieczeniowych w Polsce. Autorka analizuje ofertę produktową poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych i podaje przykłady tych, które nastawiły swoją strategię na wyszukiwanie i zapełnianie nisz rynkowych. W ofercie TU Cigma STU SA zwraca uwagę na pakiet ubezpieczeń dla służby zdrowia, dla farmaceutów i właścicieli aptek, ubezpieczenia dla firm transportowych i spedycyjnych oraz pakiet Gmina. Ponadto prezentuje wyspecjalizowaną ofertę produktową następujących towarzystw: PZU SA, Filar, AIG Poland, Energo - Asekuracja.
The article presented market niches on insurance market in Poland. The author analysed offers of selected insurance companies and gave interesting examples. In offer of TU Cigma STU SA took note insurance for health service, pharmacists, insurance for shipping company. Moreover the article presented offer of following agencies: PZU SA, Filar, AIG Poland, Energo - Asekuracja. (M.P.)
Rocznik
Strony
302--307
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Dziennik Ubezpieczeniowy nr 24 (164) - 73 (213).
- Obłój K.: Strategia organizacji. Warszawa: PWE 1998.
- OWU TU Allianz Polska SA.
- OWU TU Cigna STU SA.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010836