PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
4 (2000) | nr 4 | 19--24
Tytuł artykułu

Korzyści i konsekwencje wykorzystania segmentacji rynku w przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
The Advantages and Consequences of Using the Segmentation of the Market for a Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano korzyści i konsekwencje wynikające z zastosowania w przedsiębiorstwie strategii segmentacji rynku.
EN
What characterises the contemporary market is a great variety and dynamicity of the rise of the needs of the clients. A company which is run in such a market encounters buyers who have got different preferences. In order for a company to effectively carry out its aims and provide for its clients' needs, it is obliged to carry out the segmentation of the market. The following article presents the advantages arising from the actions undertaken in order to carry out the segmentation, as well as the consequences resulting from those actions. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
19--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011019

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.