Warianty tytułu
Level of Consumer's Awareness of Poles on the Verge of 21 century
Języki publikacji
Abstrakty
Z przeprowadzonych badań wynika, że ponad połowa dorosłych Polaków nie zna instytucji rządowych ani organizacji społecznych, które mają za zadanie chronić interesy konsumentów. Najniższy poziom wiedzy cechuje mężczyzn, osoby w wieku 15-19 lat lub 60 lat i powyżej, konsumentów o niskim poziomie wykształcenia, osoby niepracujące, niewykwalifikowanych pracowników fizycznych oraz rolników. Mniejszą wiedzę w tym zakresie posiadają mieszkańcy regionów południowo-zachodniego i północno-wschodniego oraz osoby zamieszkujące wieś i mniejsze miasta. Zdaniem autorów powinna być nasilona działalność informacyjna mająca przybliżyć konsumentom instytucje i organizacje mające za zadanie ochronę ich interesów: cele, zakres działania, uprawnienia.
The author show results of research about the level of consumer's awareness of Poles on the verge of 21 century. According to the Authors informative activity should be intensify in order to present institutions and organisations that to protect their interests. (AŁ)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
154--163
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011037