PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | Systemy wspomagania organizacji SWO'2001 | 134--141
Tytuł artykułu

Internet jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy

Autorzy
Warianty tytułu
Internet as a Tool for Shaping Firm's Image
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wraz z powstaniem Internetu koniecznością dla coraz większej ilości firm stało się stworzenie firmowej strony internetowej. W artykule przedstawiono cechy nowego medium, w którym musi zaistnieć firma, chcąc kształtować swój wizerunek na zewnątrz. Cechy te determinują zasady tworzenia tego typu witryn, a ich zrozumienie przyczynić się może do odniesienia sukcesu. Autor przybliża też proces promowania marki jak i jej kształtowania.
EN
As the Internet developed and raised great interest among potential customers as well as competitors, it has become necessary for an increasing number of companies to create their own websites. The below text depicts specific characteristics of the new medium that companies should make use of while creating their public image. These characteristics determine the rules for creating websites of that sort, therefore a good understanding of these rules is a key factor to the success. The article brings us closer to the process of both promoting and shaping the brand. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011070

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.