PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
4 (2000) | nr 4 | 75--83
Tytuł artykułu

Zasady budowania efektywnych marek

Warianty tytułu
The Principles of Creating Effective Brand Names
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem rozważań jest marka; jej znaczenie oraz najważniejsze zasady budowania. Omówiono najważniejsze elementy marki, tj.: nazwa, logo, reklama, wiarygodność i zakres.
EN
The subject of this article is brand name, its meaning and the most important principles of creation. Discussed main elements of brand name: name, logo, promotion, credibility and range. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
75--83
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011134

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.