Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Organisation - Experiences and Reflections
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł zawiera refleksje dotyczące organizacji i skuteczności prowadzenia działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
The article presented reflections concern organisation and effectiveness of marketing activity in Polish companies. (M.P.)
Rocznik
Strony
42--52
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Crozier M., Fiegberg E.: Człowiek i system. Warszawa: PWE 1982.
- Knecht Z.: Zarządzanie marketingiem. Wrocław: Wyższa Szkoła Zarządzania Edukacja 1998.
- Michalski K.: Metody oceny efektywności spółek handlowych. Praca doktorska, maszynopis. Wydział Zarządzania i Informatyki AE, Wrocław 2000.
- Niestrój R.: Koncepcja marketingowa a profil strategiczny przedsiębiorstwa. W: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwami w realiach gospodarki polskiej. Katowice 1995.
- Pluta-Olearnik M.: Marketing usług. Warszawa: PWE 1994.
- Reformat B.: Strategie dystrybucji przedsiębiorstw-producentów słodyczy na rynku polskim. Praca doktorska. Akademia Ekonomiczna, Katowice 2001.
- Sala J., Smoleń T.: Rozwój struktur marketingu w polskich przedsiębiorstwach. "Marketing i Rynek" 1999 nr 12.
- Strużycki M.: Świadomość menedżerska w procesach zarządzania marketingowego. W: Marketing - przełom wieków. Red. K. Mazurek-Łopacińska, A. Styś. Wrocław: AE 2000.
- Styś A.: Marketingowa sprawność przedsiębiorstwa. Prace Naukowe we Wrocławiu nr 824. Wrocław: AE 1999.
- Sztucki T.: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Warszawa: Agencja Wydawnicza Placet 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011290