PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 925 Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich | 65--71
Tytuł artykułu

Skuteczność procesów negocjacyjnych w polskich firmach w świetle badań ankietowych

Warianty tytułu
The Effectiveness of Negotiation Processes in Polish Companies in the Light of Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba oceny przebiegu i skuteczności procesów negocjacyjnych w polskich firmach. Rozważania oparto na wynikach badań ankietowych. Badania przeprowadzono w 182 firmach województwa dolnośląskiego, na przełomie roku 2000/2001.
EN
The article presented attempt at evaluating course and effectiveness of negotiation processes in Polish companies. Presented results of research carried out in 182 firms in Lower Silesia Province at the turn of 2000/2001. (M.P.)
Twórcy
Bibliografia
  • Brdulak H.: Negocjacje handlowe. Warszawa: PWE 2000.
  • Fischer R., Ury U., Patton B.: Dochodząc do tak. Negocjowanie bez poddawania się. Warszawa: PWE 1994.
  • Kendler A.: Zawsze żądaj więcej. "Businessman" 2000 nr 10.
  • Kennedy G.: Negocjacje. Jak osiągnąć przewagę negocjacyjną. Warszawa: Business Press 1999.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & S-ka, 1999.
  • Perrotin R., Heusschen P.: Kupić z zyskiem. Negocjacje handlowe. Warszawa: Poltext 1994.
  • Salacuse W.: Negocjacje na rynkach międzynarodowych. Warszawa: PWE 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011292

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.