Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Exerting an Influence on Purchasers Decisions as an Element of Effective Sale
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule pokazano zależność między skutecznością sprzedaży oferowanych dóbr i usług a znajomością potrzeb klientów i umiejętnością wywierania wpływu na podejmowane przez nich decyzje. Omówiono fazy występujące w procesie podejmowania decyzji zakupu, tj.: rozpoznanie potrzeby, poszukiwanie informacji, ocena alternatyw, decyzja zakupu i zachowanie po dokonaniu zakupu.
In this article presented relations between sales effectiveness and knowledge of clients' needs. Discussed stages of process of marketing decision: reconnoitre of needs, search of information, evaluation of alternatives, purchase decision and behaviour after purchase. (M.P.)
Rocznik
Strony
72--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J.: Podstawy marketingu. Kraków: Instytut Marketingu 1997.
- Kotler P.: Marketing, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: FELBERG SJA 1999.
- Światowy G.: Wpływ emocji na podejmowanie decyzji zakupu. W: Marketing w teorii i praktyce. Wrocław: Akademia Ekonomiczna 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011294