Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Influence of Internet on the Communicative Changes of the Marketing Processes
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie nowego modelu komunikacyjnego z zastosowaniem Internetu i jego wpływu na przekształcenie tradycyjnego procesu komunikowania w biznesie. Internet stał się prawdziwie rewolucyjnym narzędziem marketingowym. Uważa się, że będzie on miał znaczny wpływ na rozwój marketingu relacji. Komunikacja interaktywna sprzyja bowiem przekształcaniu się marketingu masowego w marketing zindywidualizowany.
The aim of this article is a presentation of a new communicative model with application of Internet and its influence on transformation of traditional communication processes in business, which are manifested by so called "relations' marketing". (original abstract)
Rocznik
Strony
9--19
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Griffith V.: Zindywidualizowany marketing w Internecie - czy to działa na klienta? Oprac. T. Oracz. "Marketing i Rynek" 2000 nr 8-9.
- Hoffman D.L., Novak T.P.: Marketing in Hipermedia Computer-Mediated Environments: Conceptual Emulations. http//moe.ogsm.vanderbiIt.edu/cmepaper.revision.july11.1995/cmpaper.html, 1995.
- Jung B.: Rozwój rynku multimediów. W: Media. Komunikacja. Biznes elektroniczny. Warszawa: Difin 2001.
- Kompendium wiedzy o gospodarce. Warszawa-Poznań: Wydawnictwo Naukowe PWN 2000.
- Konikowski I.: ABC reklamy on-line. "Internet" 1999 nr 2.
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: FELBERG SJA 1999.
- Krall I.: Internet jako źródło informacji dla konsumenta - implikacje dla procesu zakupu. "Marketing i Rynek" 2001 nr 4.
- Majewski M.: Interaktywność - klucz do sukcesu w sieci Internet. http://www.kki.net.pl/internet/artykuly/interakt.html. 1998.
- Molęda-Zdziech M.: Socjologiczna problematyka komunikowania masowego. W: Media. Komunikacja. Biznes elektroniczny. Warszawa: Difin 2001.
- Otto J.: Marketing relacji. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck 2001.
- Ruszczyk Z.: Internet w biznesie. Gdańsk: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr 1997.
- Słownik pojęć ekonomicznych. Kraków: Gutenberg 1995.
- Strzyżewska M., Okoń M.: Rynek internetowy i jego wpływ na marketing. W: Marketing. Przełom wieków. T. 2. Wrocław: AE 2000.
- Sznajder A.: Marketing wirtualny. Kraków: Oficyna Ekonomiczna 2000.
- Wielki J.: Elektroniczny marketing poprzez Internet. Warszawa-Wrocław: Wydawnictwo Naukowe PWN 2000.
- Wołosz E.: Handel elektroniczny - wykorzystanie Internetu do komunikowania handlowego. W: Media. Komunikacja. Biznes elektroniczny. Warszawa: Difin 2001.
- Zralek J.: Public relations - komunikacyjna ewolucja marketingu W: Marketing. Przełom wieków. T. 2. Wrocław: AE 2000.
- Żabiński L.: Obrazy marketingu w jego paradygmatach. W: Marketing. Przełom wieków. T. 1. Wrocław: AE 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011301