Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
An Identity of Organizations Created as a Result of Integration Processes
Języki publikacji
Abstrakty
Tożsamość przedsiębiorstwa jako przesłanka, a jednocześnie pochodna skutecznego procesu zarządzania w warunkach dynamicznych i głębokich przeobrażeń w rynkowym otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw ma coraz większe znaczenie. W artykule przedstawiono zagadnienie tożsamości zewnętrznej i wewnętrznej organizacji powstałych w wyniku procesów integracyjnych oraz zagadnienie tworzenia nowej tożsamości. (abstrakt oryginalny)
Corporate identity as a premise and a result of a successfully managed company facing the deep and dynamic changes of the market is very important. The paper discuss the concept of internal and external identity of corporations rised as a result of mergers and new corporate identity formation issue. (original abstract)
Rocznik
Strony
270--276
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Birkigt K., Stadler M.M., Funck H.J.: Corporate Identity - Grundlagen, Funktionen, Fallbeispiele, 9 vollig uberarbeitete Auflage. Landsberg/Lech, Verlag Moderne Industrie 1998.
- Frąckowiak W.: Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw. Warszawa: PWE 1998.
- Masłyk-Musiał E.: Zarządzanie zmianami w firmie. Warszawa: CIM 1995.
- Obłój K.: Strategia sukcesu firmy. Warszawa: PWE 1993.
- Strategor: Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość. Warszawa: PWE 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011477