Czasopismo
2002
|
nr 941, t. 1 Agrobiznes 2002 : przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa
|
59--67
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Selected Factors Determining Demand on Meat and its Products
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka skoncentrowała się na wybranych czynnikach determinujących popyt na mięso i jego przetwory. Podjęła próbę ukazania obserwowanych przeobrażeń ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych będących źródłem zmian popytu na produkty mięsne.
In the article one has presented selected determinants of meat and its products demand. Knowledge of these factors is an indispensable element and base in process of formulating of marketing strategy. The author has also attempted to point possible implications of observed changes to enterprise strategies of meat processing sector. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
59--67
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kos B., Szwacka-Salomonowicz J.: Marketing produktów żywnościowych. Wydawnictwo PWRiL. Warszawa. 1997.
- Łęcka I.: Klient klucz do sukcesu. "Gospodarka Mięsna", nr 12. 1997.
- Makarski S., Grzybek M.: Marketing w gospodarce żywnościowej. Wydawnictwo Akademii Rolniczej. Kraków 1997.
- Mazurek-Łopacińska K.: Zachowanie nabywców jako podstawa strategii marketingowej. Wydawnictwo AE. Wrocław 1997.
- Mruk H.: Marketing żywności a potrzeby konsumentów. "Gospodarka Mięsna" nr 2. 1997.
- Piekarzewska H.: Lokalizacja przedsiębiorstw przemysłu mięsnego i mleczarskiego w warunkach gospodarki rynkowej w Polsce. Monografie i Opracowania nr 463. Wydawnictwo SGH. Warszawa. 2000.
- Rutkowski I., Wrzosek W.: Strategia marketingowa. PWE. Warszawa 1998.
- Rocznik Statystyczny 1998. GUS. Warszawa. 1999.
- Budżety Gospodarstw Domowych w 1999. GUS. Warszawa. 2000.
- Sznajder M., Przepiora A., Trębacz A.: Marketing produktów rolno-spożywczych. Wydawnictwo AR. Poznań. 1997.
- Świetlik K.: Główne uwarunkowania rozwoju popytu na żywność w latach 2000-2003. strona internetowa: www.arr.gov.pl.
- Urban R.: Dostosowanie sektora mięsnego do warunków rynkowych. "Gospodarka Mięsna" nr 3. 1999.
- Urban R.: Uwarunkowania rozwoju przemysłu spożywczego w długim okresie. Wydawnictwo lERiGŻ, Warszawa. 1996.
- Urban S.: Czynniki wpływające na decyzje konsumentów podejmowane przy zakupie produktów mięsnych. "Gospodarka Mięsna", nr 6. 1995.
- Urban S., Szymańczuk S.: Preferencje konsumentów przy zakupie wędlin w świetle badań marketingowych. "Gospodarka Mięsna", nr 2. 1998.
- Zawadzka E.: Zapotrzebowanie na nowe wyroby mięsne. Materiały z konferencji naukowej PTTŻ. Warszawa. 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011505