Czasopismo
2001
|
nr 16 Funkcjonowanie i nowoczesne formy organizacji podsystemów transportowych a wymogi spedycyjne, logistyczne i marketingowe
|
96--116
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Procedure in Marketing of the Transport Services
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka w artykule omawia problemy związane z badaniami marketingowymi kilku spółek transportowych działających na rynku. Opracowanie zawiera przegląd wybranych elementów promocji stosowanej przez przedsiębiorstwa takich jak: reklama, public relations i promocja sprzedaży.
The author has presented the problems connected with the marketing research and segmentation, which is done because of the few transport companies that can on the whole market. The article includes also the study of the selected elements of the promotions, especially advertising promotion, public relations and sales promotion. (short original abstarct)
Rocznik
Strony
96--116
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011673