Czasopismo
2001
|
nr 16 Funkcjonowanie i nowoczesne formy organizacji podsystemów transportowych a wymogi spedycyjne, logistyczne i marketingowe
|
185--196
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Evolution of Marketing Mix Strategy in Transportation Companies
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono założenia marketingu-mix, w odniesieniu do specyficznych zależności istniejących w sektorze logistycznym. Przedstawiono również strategię marketingową stosowaną przez spółki logistyczne podkreślając jej znaczenie dla przedsiębiorstw transportowych.
Taking into account the specific condition of a transportation sector the ideas of a marketing mix composition has been described in the paper. The changes tendency has been shown in the sphere of the marketing mix in the chronological aspects and at the same time a marketing strategy used by the transportation companies has been underlined. (original abstarct)
Rocznik
Strony
185--196
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011676