PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 17 Zachowania konsumentów a marketing | 9--20
Tytuł artykułu

Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów a marketing

Autorzy
Warianty tytułu
Directions of the Changes in the Customer`s Behaviour and Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu autorka próbuje zaprezentować zmieniające się potrzeby i preferencje konsumenckie. Wiedza o nich stanowi ważną przesłankę działalności marketingowej przedsiębiorstwa. W artykule wskazano konsekwencje zmian w postępowaniu konsumentów dla działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
EN
The problems of changes in the conditions and determinants of the needs, preferences and customer`s behaviours have been described in the paper. The knowledge about those areas is a fundamental basis for the marketing activity of the enterprises. The enterprises` decisions should be based not only on the economic rules but also on the fully recognised mechanism of a creation of the human needs and their changes in a different environment, as well. The changes in customer`s behaviours should be an inspiration for the enterprises` activity.This paper shows the consequences of the changes in the consumption behaviours for the marketing activity in the enterprises. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011679

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.