Warianty tytułu
Directions of the Changes in the Customer`s Behaviour and Marketing
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu autorka próbuje zaprezentować zmieniające się potrzeby i preferencje konsumenckie. Wiedza o nich stanowi ważną przesłankę działalności marketingowej przedsiębiorstwa. W artykule wskazano konsekwencje zmian w postępowaniu konsumentów dla działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
The problems of changes in the conditions and determinants of the needs, preferences and customer`s behaviours have been described in the paper. The knowledge about those areas is a fundamental basis for the marketing activity of the enterprises. The enterprises` decisions should be based not only on the economic rules but also on the fully recognised mechanism of a creation of the human needs and their changes in a different environment, as well. The changes in customer`s behaviours should be an inspiration for the enterprises` activity.This paper shows the consequences of the changes in the consumption behaviours for the marketing activity in the enterprises. (original abstract)
Rocznik
Strony
9--20
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011679