PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 17 Zachowania konsumentów a marketing | 21--41
Tytuł artykułu

Uwarunkowania konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych w latach 90

Autorzy
Warianty tytułu
Conditions of the Consumption of the Polish Households in the Nineties
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W okresie transformacji zmiany na rynku miały znaczący wpływ na poziom i strukturę konsumpcji gospodarstw domowych. W opracowaniu przeanalizowano lata dziewięćdziesiąte, zwracając uwagę na takie czynniki jak: dochód narodowy (jego poziom i proporcje podziału), ceny dóbr i usług konsumpcyjnych (tempo ich wzrostu), sytuacja na rynku pracy (liczba zatrudnionych i stopa bezrobocia) oraz podaż.
EN
System transformation as a social process has radically changed the life conditions of the economic entities, including the households. Many different factors affected the transformation in the household consumption. The following factors are in particular of great influence: Gross Domestic Product - its size and division ratio, prices - the rate of increase, the situation on the employment market, the supply. According to the surveyed subject the first years of the transformation of the economy of the country were very difficult but the next years brought a slight change for better living conditions of the households. However, in the years 1998-1999 the employment market in Poland faced the change for the worse that badly affected the material situation of the Polish households. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011680

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.