Czasopismo
2000
|
nr 13 Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki
|
111--129
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Environmental Conditions of the Banking Sector Evolution in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Stała ewolucja sektora bankowego przynosi zmiany w strategii marketingowej banków oraz powolną konsolidację spowodowaną otwarciem polskiego rynku dla zagranicznych inwestorów. W opracowaniu przedstawiono analizę sektora bankowego w Polsce. Opisano główne czynniki wpływające na konkurencyjność banków w Polsce, oraz wskazano na zagrożenia mogące się pojawić w przyszłości.
The article presents an analysis of a banking sector in Poland which plays an important role in a general evolution of the Polish economy. It indicates the main factors influencing the competitive situation of Polish banks and the dangers which they may come across in the nearest future. The constant evolution of this sector reflects changes in the bank`s marketing strategies and slowly consolidation caused by the future 1999 opening of the Polish market to the foreign financial investments. (original abstract)
Rocznik
Strony
111--129
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011683