PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 13 Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki | 7--33
Tytuł artykułu

Uwarunkowania zewnętrzne strategii marketingowych - środowisko przedsiębiorstwa i jego modele

Warianty tytułu
The External Conditions of the Marketing Startegy- the Firm`s Environment and Its Models
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł opisuje podstawowe założenia identyfikacji środowiska firmy. W zależności od wybranej orientacji marketingowej oraz od typu zarządzania różnie ocenia się otoczenie przedsiębiorstwa. Opracowanie zawiera również najważniejsze i zarazem najbardziej kompleksowe modele oceny otoczenia firmy LCAG/SWOT oraz model M. Portera.
EN
The article presents the general essentials of the identification of a firm`s environment that is its type of marketing orientation and its kind of the management system. Depending on the chosen marketing orientation and type of the firm`s management one sees and penetrates the firm`s environment differently. The article contains also the descriptions of presently the most important and the most popular complex models of the a firm`s environment which are built both in the a system formulation LCAG/SWOT model and M. Porter`s model. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011689

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.