Czasopismo
2000
|
nr 13 Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki
|
71--86
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Competive Environment as a Factor of Choice of the Marketing Strategy of the Firm
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono kluczowe czynniki sukcesu firmy na przykładzie producentów piwa i wyrobów cukierniczych. Przedstawiono rolę marki produktu, która stanowi gwarancję wysokiej jakości, symbolizuje tradycję i dobre imię firmy. Opisano także ważną rolę reklamy i promocji sprzedaży.
This article presents a short characteristic of the contemporary environment of the firm and their determinants. Very important are factors, which can safeguard a success of the firm. A list of the major success factors is different for each market on which acts the firm. The qualification of them is very difficult. The basis for strategic decision taking, is ascertaining the market position of the firm, also analysis of market attractiveness and competive advantages of its. Environment of the firm has influence on the choice of marketing strategy. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
71--86
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011691