Czasopismo
2000
|
nr 13 Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki
|
131--150
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Competitior`s Response Time to the Activity of Market Pretenders and its Importance in Reacting Strategies of the Firms Attaced
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu zaprezentowano grupy czynników wpływających na czas reakcji na działanie konkurencji. Artykuł zawiera przypadki różnych reakcji na działania konkurencji, strategię postępowania oraz analizę czynników oddziałujących na te reakcje. Autor podaje prawdopodobne typy takich strategii: obojętność, współpraca, pertraktacje i oddziaływanie.
The authors of the article present groups of factors that influance a competitor`s response time. The article consists of four parts concerning the circumstances of intensity of a competitor`s response time, specific reacting strategies of firms attaced and analysis of factors influencing the competitor`s response time. The article presents probable types of activity of reacting strategies: neutralizing, cooperating and threatening. (original abstract)
Rocznik
Strony
131--150
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011692