PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 13 Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki | 131--150
Tytuł artykułu

Analiza czynnikowa czasu reakcji na działania pretendentów rynkowych w strategiach odwetowych firm atakowanych

Warianty tytułu
The Competitior`s Response Time to the Activity of Market Pretenders and its Importance in Reacting Strategies of the Firms Attaced
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu zaprezentowano grupy czynników wpływających na czas reakcji na działanie konkurencji. Artykuł zawiera przypadki różnych reakcji na działania konkurencji, strategię postępowania oraz analizę czynników oddziałujących na te reakcje. Autor podaje prawdopodobne typy takich strategii: obojętność, współpraca, pertraktacje i oddziaływanie.
EN
The authors of the article present groups of factors that influance a competitor`s response time. The article consists of four parts concerning the circumstances of intensity of a competitor`s response time, specific reacting strategies of firms attaced and analysis of factors influencing the competitor`s response time. The article presents probable types of activity of reacting strategies: neutralizing, cooperating and threatening. (original abstract)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011692

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.