Czasopismo
2000
|
nr 13 Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki
|
151--170
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Formulation of the Global Strategies in the Car Manufactures
Języki publikacji
Abstrakty
Zmiany na rynku w ostatnich latach wskazują, że w wielu branżach stosowanie przez firmy strategii multilokalnej było mało efektywne i bardzo drogie. W artykule omówiono problemy producentów samochodowych, którzy muszą określić jakie warunki powinny być spełnione aby przedsiębiorstwo uzyskało i umacniało konkurencyjną pozycję na rynku. Warunki te dotyczą zarówno środowiska w którym działa firma, jak i sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa.
The changes that have occurred in the last years demonstrate that in many business trades the application of the multilocal strategy proves to be hardly effective and very expensive. It also concerns the car manufacturers who have to know what conditions should be fulfilled in order for a company to achieve an advantageous competitive position on the market. The global strategy means the company management in the global environment i.e. orientation towards the world markets, the global competition and management based on the global manufacturing factors. (short original abstract)
Rocznik
Strony
151--170
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011693