Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Logistic and Marketing Chain of Value as a Comprehensive Determinant of Management Efficiency
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule sformułowano założenia i podstawy formuły efektywności zarządzania logistyczno-marketngowego w ujęciu systemowym. Przedstawiono zasadę i koncepcję tworzenia wartości dodanej stanowiącą podstawę kształtowania marketingowo-logistycznego łańcucha wartości, który może być wykorzystywany jako podstawowe instrumentarium w kształtowaniu marketingowo-logistycznie zorientowanego strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
The article presented guidelines and basics of efficiency formula of logistic and marketing management in comprehensive approach. Presented principles and conception of added value creation which is basis of formation of marketing and logistic chain of value. (M.P.)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
49--59
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Blaik P.: Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania. Warszawa: PWE 2001.
- Blaik P.: Logistyka jako systemowa determinanta wspomagania zarządzania i transformacji przedsiębiorstwa. "Eurologistics" nr 1, 2001.
- Klöpper H.: Logistikorientiertes strategisches Management. Erfolgspotentiale im Wettbewerb. Köln: Verlag TÜV Rheinland 1991; Vahlens Großes Logistik Lexikon. Bloech J., Ihde G. (red.): München: Verlag Franz Vahlcn GmbH 1997.
- Schuderer P.: Prozeßorientierte Analyse und Rekonstruktion logistischer Systeme. Konzeption-Methoden-Werkzeuge. Wiesbaden: Gabler Verlag, Deutscher Universitäts Verlag.
- Dogan D.: Strategisches Management der Logistik: der logistische Kreis als Antwort auf die neuen logistischen Herausforderungen "Umweltschutz" und "Zeit". Frankfurt am Main-Berlin-Bern-New York-Wieti: Peter Lang Verlag GmbH 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011753