PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 944 Logistyka przedsiębiorstw w warunkach przemian | 253--262
Tytuł artykułu

Logistyka w PKP CARGO S.A. w okresie transformacji

Warianty tytułu
The Logistic in PKP CARGO S.A. in Transformation Process
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wychodząc naprzeciw współczesnym wyzwaniom, PKP CARGO S.A. wytyczyło sobie cel przeobrażenia firmy z przedsiębiorstwa przewozowo-spedycyjnego w operatora logistycznego, oferującego kompleksowe zintegrowane usługi, dostosowane do preferencji klientów i wymogów rynku. Działalność operatora logistycznego, jakim PKP CARGO S.A. chce zostać, skierowana jest przede wszystkim na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej dzięki: współdziałaniu w łańcuchu dostaw, budowie centrów logistycznych i organizacji punktów koncentracji ładunków, przedsięwzięciom modernizacyjno-inwestycyjnym w zakresie taboru wagonowego i trakcyjnego oraz nowoczesnych technologii, wzbogaceniu oferty firmy o nowe produkty logistyczne, zapewnieniu wysokiego poziomu logistycznej obsługi klienta. (abstrakt oryginalny)
EN
PKP CARGO S.A. intends to face the challenges of the modern economy. Therefore its aim is to transform itself from a transport and forwarding company into a logistic operator, which offers a comprehensive integrated service, satisfying customers' preferences and meeting the requirements of the market. The activity of a logistic operator, which PKP CARGO S.A. aspires to be, is mostly targeted at achieving predominance in the market thanks to: - co-operation in the service chain, - establishing logistic centres and organising points of cargo concentration, - modernisation and investments in rolling stock (traction and wagons) and implementation of modern technologies, - enriching company's offer with new logistic products, - ensuring high quality of logistic service offered to customers. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Beier E.J., Rutkowski K.: Logistyka. Warszawa: SGH 2000.
  • Christopher M.: Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw. PCDL 2000.
  • Ciesielski M.: Logistyczna obsługa klienta. "Gospodarka Materiałowa i Logistyka" nr 12/2001.
  • Pfohl H.: Systemy logistyczne. Poznań: Biblioteka Logistyka 2000.
  • Porter M.E.: Porter o konkurencji. Warszawa: PWE 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011773

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.