PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 944 Logistyka przedsiębiorstw w warunkach przemian | 335--342
Tytuł artykułu

Logistyczno-marketingowa koncepcja zarządzania w jednostkach terytorialnych (w warunkach reformy administracyjnej w Polsce)

Warianty tytułu
Marketing and Logistic Management Conception in Territorial Entities (in Condition of Administrative Transformation)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W prezentowanej wypowiedzi przedstawiono zarys założeń logistyczno-marketingowej koncepcji zarządzania w jednostkach terytorialnych. Wskazano na potrzebę i możliwość integracji logistyki usług infrastrukturalnych i marketingu jednostek terytorialnych z uwzględnieniem wzajemnych relacji ze zintegrowanymi celami logistyczno-marketingowymi przedsiębiorstwa. Wskazano również na potrzebę uwzględnienia powyższego problemu w projekcie MSWiA: "Budowanie potencjału instytucjonalnego administracji lokalnej i regionalnej". (abstrakt oryginalny)
EN
The presentation outlines the logistic and marketing concept of managing territorial units. It points out the practicality of integrating the logistics of utilities and marketing of territorial units, with regard to their interrelations with the integrated logistic and marketing objectives of the enterprise. The author indicate the need to incorporate this concept into the Ministry's of Home Affairs and Administration project entitled "Institutional capacity building in the local and regional administration". (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Blaik P.: Logistyka. Warszawa: PWE 2001.
  • Kompendium wiedzy o logistyce. Red. E. Gołembska. Warszawa-Poznań: PWN 1999.
  • Ocena nowego zasadniczego podziału terytorialnego państwa. "Samorząd Terytorialny" 4/2001.
  • Potkański T., Nowak J.: Metoda Rozwoju Instytucjonalnego jednostek administracji publicznej. Przygotowana i wdrażana w ramach projektu MSWiA "Budowanie potencjału instytucjonalnego administracji lokalnej i regionalnej", "Samorząd Terytorialny" 1-2/2002.
  • Rzeczyński B.: Logistyka miejskich usług infrastrukturalnych. "Logistyka" 6/2001.
  • Szromnik A.: Marketing komunalny. Rynkowa koncepcja zarządzania gminą. "Samorząd Terytorialny" 3/1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011786

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.