Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Characterising of Client Service Standards in International Touring Car Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Określanie zestawu standardów obsługi klienta w przedsiębiorstwie międzynarodowych przewozów autokarowych jest zadaniem trudnym I odpowiedzialnym jednocześnie. Od trafności doboru standardów zależny jest sukces tynkowy firmy. W artykule przedstawiono procedurę standaryzacji, zastosowaną w jednym z polskich przedsiębiorstw, funkcjonującym na wielu europejskich tynkach. (abstrakt oryginalny)
Establishment of customer service set in international coach transportation enterprise is a very difficult and responsible task. Market success of such enterprise depends on rightness choice of the customer service set. Author in the article presents the procedure which was used in setting up sets of standards in on Polish enterprise, which acts on lots of European markets. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
427--434
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Beier F., Rutkowski K.: Logistyka. Wprowadzenie do logistyki. Podejmowanie menadżerskich decyzji logistycznych. Studia przypadków logistycznych. Warszawa: SGH 1993.
- Christopher M.: Strategia Zarządzania Dystrybucją - praktyka logistyki biznesu. Warszawa: Agencja Wydawnicza Placet 1996.
- Górski W., Wesołowski K.: Komentarz do znowelizowanego prawa przewozowego. Zielona Góra: Agencja Rozwoju Regionalnego SA 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011796