PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
3 (1999) | nr 6 | 107--115
Tytuł artykułu

Wizerunek banku komercyjnego

Warianty tytułu
The Image of a Commercial Bank
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku banku komercyjnego. Pozytywny wizerunek kreowany jest głównie poprzez działania public relation i reklamę. Omawiane działania zaprezentowano na przykładach banków, które stale budują wokół siebie pozytywny wizerunek. Należą do nich: Bank Handlowy SA, Kredyt Bank PBI SA, bank PKO BP, BIG Bank Gdański SA oraz BPH sa.
EN
A positive image of a commercial bank is created mainly by public relations and advertising campaigns. The paer discusses various successful image-creating techniques and strategies developed and used by Bank Handlowy SA, Kredyt Bank PBI SA, PHO BP, BIG Bank Gdański and BPH SA. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
107--115
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011991

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.