PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
3 (1999) | nr 6 | 173--186
Tytuł artykułu

Rynek badań marketingowych w Polsce

Autorzy
Warianty tytułu
The Market of Marketing Research in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest charakterystyka polskiego rynku usług w zakresie badań marketingowych. Na wstępie podkreślono znaczenie badań w procesie podejmowania decyzji przez menadżerów firmy. Następnie omówiono podstawowe techniki badawcze, tj.: ankieta, wywiad i metody projekcyjne. Wymieniono również najważniejsze międzynarodowe i polskie agencje badań rynku.
EN
The article, firstly, has stressed the importance of marketing research for the actors, i.e. the managers, of firm's decision-making process. Then, fundamental reseachtechniques such as a questionnaire, interview and projection method have been discussed and biggest international as well as Polisk market research agencies listed. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
173--186
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011999

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.