Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Information Technologies as a Communication Tool for E-Business
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie, jak rozwój technologii informatycznych, a także technologii informatycznych wpływa na poszerzenie płaszczyzn komunikacji informacyjnej w nowoczesnym przedsiębiorstwie, z punktu widzenia e-biznesu.
The aim of the article is to point the influence the development of information technology exerts on the expanding of the communication possibilities in a modern enterprise, form the e-business perspective. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
198--204
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Januszewski A.: Nowoczesne technologie informatyczne na tle wybranych koncepcji zarządzania. W: Technologie informatyczne w zarządzaniu. Systemy wspomagania decyzji. Praca zbiorowa pod red. J. Studzińskiego, L. Drelichowskiego, O. Hryniewicza, J. Kacprzyka. Warszawa: Polska Akademia Nauk. Instytut Badań Systemowych 2000.
- Konowrocka D.: Kłopoty z definicją. "ComputerWorld" 1999 nr 46.
- Pańkowska M.: Handel elektroniczny w polskich firmach informatycznych. Materiały konferencyjne na VII Konferencję EDI-EC pod red. M. Niedźwiedzińskiego. Łódź-Dobieszków 1999.
- Porębska-Miąc T.: E-biznes - perspektywy rozwoju. Materiały Konferencyjne Systemy Wspomagania Organizacji - SWO'2000. Praca zbiorowa pod red. J. Gołuchowskiego i II. Sroki. Katowice-Ustroń 2000.
- Tapscott D., Łowy A., Ticoll D.: Blueprint to the Digital Economy. Creating Wealth in the Area of E-Business. New York: McGraw-Hill 1998.
- Żeliński J.: Gdzie wstawić e do biznesu. "ComputerWorld" 2000 nr 7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012223