PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 9 | nr 935 Zastosowania metod ilościowych | 9--18
Tytuł artykułu

E-Business and Customer Relationship Management

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Relacja pomiędzy kupującym oraz sprzedającym jest z natury rzeczy bardzo napięta. Klienci ze swej strony oczekują najwyższej jakości za najniższą cenę. Sprzedający natomiast, poza utrzymaniem najwyższej jakości, która ma im zjednać klientów, odciągając ich tym samym od konkurencji, pragną osiągnąć najwyższą cenę za oferowane dobra. Ponieważ sterowane dobra są coraz mniej zróżnicowane, siła nabywcza klientów rośnie, a konkurencja nasila się, dostawcy zmuszeni są do nadawania swoim towarom i usługom dodatkowych cech, które pozwolą klientom na wybór pomiędzy oferentami. Najważniejszym problemem staje się określenie takich właśnie cech. (abstrakt oryginalny)
EN
E-business deals with communication and commerce: with sales and doing business: linking supply and demand (customers and merchants): making money. This is facilitated by IT and Marketing and Customer Relationship Management (CRM) is its management tool. The E-policy is an integral part of the company's policy (and planning). (excerpt from the article)
Twórcy
Bibliografia
  • Abell & Hammond. Strategic Marketing Planning. ISBN 0.13.851049.0.01.
  • Porter M.E.: Competition in Global Industries. ISBN 0.87584.140.6.
  • Porter M.E.: Competitive Advantage. ISBN 0.02.925.090.0.
  • Schapers P.: PWC. September 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012293

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.