Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W większości banków zadania stawiane przez właścicieli realizowane są w pionach różniących klientów. Przeważnie są to piony: detaliczne, korporacyjne, finansowania nieruchomości oraz bankowości inwestycyjnej. Jeśli bank chce dokonać oceny efektywności implementacji technologii informatycznych należy przyjąć inny podział: na obszar sprzedaży, serwis zewnętrzny i serwis wewnętrzny.
Most banks, to realize tasks appointed by the owners, have to operate in various client-differentiating divisions such as retailing, corporations, real estate financing, and investment banking. However, in order to assess the IT implementation effectiveness a quite different approach should be applied, in which there will be a sales division, external and internal services services divisions. (JW)
Rocznik
Strony
13--23
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012328