Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Obecnie banki zwracają uwagę na relacje biznesowe ze swoimi dotychczasowymi klientami. Analizie poddano dochodowość tych kontaktów oraz ich dalszy rozwój. Dla zwiększenia efektywności działań marketingowych na klienta banki rozbudowywują swoje bazy danych, w których gromadzą takie informacje.
At present banks have been paying more attention to business relations with their clients. The profitability of those contacts has been analysed and their further development discussed. Banks have been expanding their databases, where relevant information are being stored, in order to increase the effect of marketing activities on the client. (JW)
Rocznik
Strony
81--94
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Brigham E., Gapenski I.: Zarządzanie finansami. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2000.
- Gospodarowicz A.: Metody analizy i oceny pakietów programowych. Wrocław: Wyd. AE 1997.
- Gospodarowicz A.: Systemy informatyczne w bankowości. Wrocław Wyd. AE 1996.
- Jajuga T., Słoński T.: Finanse spółek, długoterminowe decyzje inwestycyjne i finansowe. Wrocław: Wyd. AE 1997.
- Machała R.: Praktyczne zarządzanie finansami firmy. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 2001.
- Mazur A., Jaworska K.: CRM Zarządzanie Kontaktami z Klientami. Zabrze: Madar 2001.
- Newell F.: Lojalność.com. Kraków: IFC Press 2002.
- Pluta W.: Budżetowanie kapitałów. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2000.
- Seybold P.: Klienci.com. Kraków: IFC Press 2001.
- Szyjewski Z.: Zarządzanie projektami informatycznymi. Metodyka tworzenia systemów informatycznych. Warszawa: Placet 2001.
- Zingale A., Matthias A.: New economy emotion: engaging customerpassion with E-CRM. Chichester: J. Wiley2001.
- http://www.crmexpert.pl/.
- http://www.modernmarketing.pl/.
- http://www.crmguru.com/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012373