PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 9 | nr 935 Zastosowania metod ilościowych | 225--233
Tytuł artykułu

O badaniu skuteczności reklamy

Warianty tytułu
On Measuring Advertising Effectiveness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z istotnych elementów systemu promocji jest reklama umożliwiająca komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem i jego klientami. W artykule zaprezentowano podstawowe cele stawiane przed reklamą oraz metody oceniania skuteczności reklamy.
EN
Advertising is an element of promotion which gives possibility of communication between sellers and buyers. In this paper the problem of measuring advertising effectiveness is discussed. Different methods both quantitative and qualitative of effectiveness evaluation are shown. (original abstract)
Bibliografia
  • Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Red, K. Mazurek-Łopacińska. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej 1997.
  • Duliniec E.: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Warszawa: PWN 1995.
  • Góralski A.: Metody opisu i wnioskowania statystycznego w psychologii. Warszawa: PWN 1976.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & Ska 1994.
  • Kiszluk G.: Sztuka czytania między wierszami. "Reklama i Media w Polsce" 1996.
  • Łodzianna-Grabowska J.: Efektywność reklamy. Warszawa: PWE 1996.
  • Pociecha J.: Metody statystyczne w badaniach marketingowych. Warszawa: PWN 1996.
  • Primary Contact prezentuje: Skąd wiadomo, że reklama zadziała. "Businessman Magazine" 1992 nr 7.
  • Rossiter J.R., Percy L.: Advertising Communications & Promotion Management. New York: McGraw-Hill 1997.
  • Steczkowski J., Zeliaś A.: Statystyczne metody analizy cech jakościowych. Warszawa: PWE 1981.
  • Walesiak M.: Metody analizy danych marketingowych. Warszawa: PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012405

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.