Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
On Measuring Advertising Effectiveness
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z istotnych elementów systemu promocji jest reklama umożliwiająca komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem i jego klientami. W artykule zaprezentowano podstawowe cele stawiane przed reklamą oraz metody oceniania skuteczności reklamy.
Advertising is an element of promotion which gives possibility of communication between sellers and buyers. In this paper the problem of measuring advertising effectiveness is discussed. Different methods both quantitative and qualitative of effectiveness evaluation are shown. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
225--233
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Red, K. Mazurek-Łopacińska. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej 1997.
- Duliniec E.: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Warszawa: PWN 1995.
- Góralski A.: Metody opisu i wnioskowania statystycznego w psychologii. Warszawa: PWN 1976.
- Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & Ska 1994.
- Kiszluk G.: Sztuka czytania między wierszami. "Reklama i Media w Polsce" 1996.
- Łodzianna-Grabowska J.: Efektywność reklamy. Warszawa: PWE 1996.
- Pociecha J.: Metody statystyczne w badaniach marketingowych. Warszawa: PWN 1996.
- Primary Contact prezentuje: Skąd wiadomo, że reklama zadziała. "Businessman Magazine" 1992 nr 7.
- Rossiter J.R., Percy L.: Advertising Communications & Promotion Management. New York: McGraw-Hill 1997.
- Steczkowski J., Zeliaś A.: Statystyczne metody analizy cech jakościowych. Warszawa: PWE 1981.
- Walesiak M.: Metody analizy danych marketingowych. Warszawa: PWN 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012405