PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 19 | nr 926 Problemy teorii i praktyki marketingu | 9--18
Tytuł artykułu

Zarządzanie marketingowe w sferze usług - opcja strategiczna

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Management in the Sphere of Service - a Strategic Option
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie wybranych wyników badań prowadzonych w latach 1998-2000. Zespół badawczy identyfikował proces zarządzania marketingowego w jego synergicznym aspekcie, obejmującym: kulturę marketingu, cele marketingu, informacje marketingowe, strategie marketingowe i aktywność marketingową.
EN
The article presents the problems of marketing management in the sphere of services in the terms of marketing methodology. It pays a special attention to managers' attitudes and verities them in the terms of gools of performance and strategy. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Kujawiński J.: Przemiany w działalności marketingowej firm usługowych a cykl życia produktu. W: Zarządzanie marketingowe w sferze usług. Wrocław: Wyd. AE 2001.
  • Hutt M.D., Speh T.W.: Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych. Warszawa: PWN 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012414

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.