PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 19 | nr 926 Problemy teorii i praktyki marketingu | 48--62
Tytuł artykułu

Struktura organizacyjna a efektywność strategii marketingowej

Autorzy
Warianty tytułu
An Organizational Structure vs. Efficiency of Marketing Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wady i zalety różnych rozwiązań strukturalnych. Omówiono efektywność marketingowych struktur organizacyjnych w polskich przedsiębiorstwach.
EN
The were advantages and disadvantages of organizing structures of marketing in the article which are separate for the sake of criterions: predominant organizing bond and specialization. There was made also the assessment of efficiency of marketing's organizing structures in polish enterprises. The basis of assessment are the results of empiric research which are made in the eight biggest manufacturing companies of food industry in Lublin Province. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Cravens D.W., Hills G.F., Woodruff R.B.: Marketing Decision Marking. Irwin: Homewood Illinois 1980.
  • Przybyła M., Wudarzewski W., Koziński J.: Struktura organizacyjna jako narzędzie zarządzania. Wrocław: Wyd. AE 1993.
  • Stoner J.A.F., Wankel Ch.: Kierowanie. Warszawa: PWE 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012417

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.