Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
An Organizational Structure vs. Efficiency of Marketing Strategy
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono wady i zalety różnych rozwiązań strukturalnych. Omówiono efektywność marketingowych struktur organizacyjnych w polskich przedsiębiorstwach.
The were advantages and disadvantages of organizing structures of marketing in the article which are separate for the sake of criterions: predominant organizing bond and specialization. There was made also the assessment of efficiency of marketing's organizing structures in polish enterprises. The basis of assessment are the results of empiric research which are made in the eight biggest manufacturing companies of food industry in Lublin Province. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
48--62
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Cravens D.W., Hills G.F., Woodruff R.B.: Marketing Decision Marking. Irwin: Homewood Illinois 1980.
- Przybyła M., Wudarzewski W., Koziński J.: Struktura organizacyjna jako narzędzie zarządzania. Wrocław: Wyd. AE 1993.
- Stoner J.A.F., Wankel Ch.: Kierowanie. Warszawa: PWE 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012417