PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 581 | 15--22
Tytuł artykułu

Marketing in Non-profit Organizations

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Wzrost znaczenia i wielkości organizacji non-profit w naszym kraju sprawia, że stają się one ważnym elementem struktury systemu społecznego. Ich głównym celem jest ulepszanie i kultywowanie życia społecznego. W przeszłości organizacje tego typu rzadko wykorzystywały działania marketingowe, jednak obecnie z powodu wzrastającej konkurencji stały się one ważnym aspektem w ich zarządzaniu.
EN
The growth of significance and size of non-profit organizations in our country leads to their importance as elements of social system structure. Their main aim is to improve a social life. Non-profit organizations seldom used marketing activities in the past but nowadays beacause of growing competition they become an important aspect of their management.(AŁ)
Rocznik
Numer
Strony
15--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012567

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.